بهترین هتل های پاریس

این روزها تب بازی‌های المپیک بسیار داغ است و برگزاری این رویداد جهانی در کشور فرانسه به خصوص افتتاحیه آن حواشی و جنجال‌های زیادی را به همراه داشته . همین باعث شده چشم‌های ورزش دوستان در سراسر جهان به این کشور و پایتخت آن شهر زیبا و دیدنی پاریس معطوف شود . ما در مطالب قبلی مجله گردشگری بلیط اینجا به بررسی جاذبه‌های گردشگری پاریس پرداختیم . در این مطلب نیز قصد داریم به بهانه برگزاری المپیک ۲۰۲۴ در کشور فرانسه چند نمونه از بهترین هتل های پاریس را به شما معرفی کنیم . تا اگر قصد اقامت در پاریس ، شهر عشاق را دارید تصویری جامع و کلی از هتل‌های این شهر داشته باشید و بتوانید به راحتی محل اقامت مناسب و مورد نظر خودتان را پیدا و انتخاب کنید .

هتل فور سیزنز جورج وی پاریس (Four Seasons Hotel George V)

 

اولین هتلی که در بررسی بهترین هتل‌های پاریس به معرفی آن خواهیم پرداخت هتل فور سیزنز جورج وی پاریس نام دارد .  این مجموعه که بسیار مجلل و سلطنتی طراحی شده در سال ۱۹۲۸ ساخته و اتاق‌ها و سوئیت‌های آن بعد از دوران لویی شانزدهم دکوراسیون شده است . از مهمترین ویژگی‌های این هتل داشتن تراس‌های اختصاصی در اتاق های آن با چشم اندازی از شهر پاریس و برج معروف ایفل  می‌باشد که باعث شهرت و محبوبیت آن شده است .  شما می‌توانید با نشستن در این تراس‌ اختصاصی اتاق خود به تماشای برج ایفل نشسته و اقامتی رویایی را تجربه کنید .

یکی دیگر از مهم‌ترین شاخصه‌های هتل فور سیزنز جورج وی  نزدیکی آن به جاذبه‌های گردشگری پاریس از جمله طاق پیروزی ، خیابان شانزلیزه و … است . گردشگران می‌توانند در این هتل ۵ ستاره از امکاناتی مانند : استخر ، سالن بدنسازی و اسپا، سالن زیبایی ، خدمات ماساژ ، وای فای رایگان ، ترانسفر فرودگاهی  ، پارکینگ ، رستوران بسیار با کیفیت با داشتن بهترین غذاهای کلاسیک و فرانسوی و بسیاری امکانات متعدد و متنوع دیگر  استفاده کنند . برای رفتن به هتل فورسیزنز جورج وی  باید به خیابان شانزلیزه ، خیابان جورج وی پاریس بروید .

هتل شانگری-لا پاریس (Shangri-La Hotel)

یکی دیگر از بهترین هتل‌های شهر پاریس باز هم در نزدیکی برج ایفل قرار گرفته و به سبک امپراتوری‌های قرن نوزدهم ساخته و طراحی شده است . در واقع هتل شانگری لاپاریس روزگاری محل اقامت پرنس رولاند بناپارت بوده و تمام اتاق‌های آن با مبلمان‌های نئوکلاسیک دکوراسیون شده است . در این طراحی دکوراسیون داخلی از رنگ‌های بژ روشن ، آبی و سفید به کار برده شده تا حسابی سلطنتی و لوکس به نظر برسد .

این مجموعه ۵ ستاره نیز امکاناتی مانند : استخر ، سالن ماساژ و اسپا ، سالن زیبایی ، ستوران‌های بسیار با کیفیت و سایر خدمات را در بالاترین حد خود به میهمانان عرضه می‌کند . هتل شانگری دارای ۱۰۰ اتاق و سوئیت است که تعدادی از آنها نمایی رو به برج ایفل داشته و تعدادی  روبروی رود سین می‌باشند . آدرس این هتل در خیابان پرزیدنت ویلسون ، خیابان دلتای شهر پاریس است .

 

هتل لو بریستول پاریس (Le Bristol)

لو بریستول کی از بهترین هتل‌های شهر پاریس است که به عنوان مجموعه‌ای نمادین در این شهر ساخته شده است . بنای این هتل متعلق به سال ۱۹۲۵ می‌باشد و طراحی بسیار لوکس و اشرافی دارد . اتاق‌های مجموعه لو بریستول با مبلمان‌هایی به سبک لویی پانزدهم و شانزدهم دکوراسیون شده و در هر کدام حمامی اختصاصی ، پنجره‌ای رو به یک باغ زیبای فرانسوی ، وای فای رایگان و امکاناتی دیگر برای رفاه بیشتر مسافران و گردشگران فراهم شده است .برخی از آنها نیز با داشتن بالکن‌هایی همه چیز تمام بوده و شرایط بهتری دارند.

در پشت بام این هتل یک استخر سرپوشیده جای گرفته که میهمانان می‌توانند همزمان با لذت بردن از چشم انداز بی‌نظیر شهر پاریس تنی به آب زده و تجربه‌ای لذت بخش و به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند . از دیگر ویژگی‌های هتل لو بریستول که آن را محبوب کرده است فاصله بسیار کم آن با جاذبه‌های گردشگری همچون کاخ الیزه ، میدان دو لا کنکورد ، اپرا گارنیه و… می‌باشد . این مجموعه در خیابان فابرگ شهر پاریس واقع شده است .

 

هتل ریتز پاریس (Ritz Paris)

هتل ریتز  که در خیابان وندوم شهر پاریس واقع شده و یکی از بهترین هتل‌های این شهر به شمار می‌رود . که با رفتن به آن انگار در زمان و به دل تاریخ سفر کرده اید . ساختمان این هتل متعلق به سال ۱۸۹۸ بوده و اتاق‌های آن مانند یک قصر سلطنتی طراحی شده است . سایر بخش‌های هتل ریتز مانند رستوران و سالن‌های آن نیز بسیار باشکوه و مجلل می‌باشد و با تزیینات و کارهای هنری آراسته شده است . به گونه ای که انگار در یک گالری هنری پا گذاشته اید .

از جمله امکاناتی که این مجموعه به مهمانان خود عرضه می‌کند می‌توان به : سالن ورزشی و اسپا ، استخر ، وای فای ، دو رستوران دو کافه و … اشاره کرد . این هتل نیز دارای اتاق‌هایی با تراس اختصاصی می‌باشد که نمایی رو به باغ و فضایی با صفا دارند . ریتز فاصله چندانی با مراکز خرید اصلی شهر ندارد و دسترسی آن به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار مطلوب است . بنابراین می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای توریست‌های علاقمند به خرید و یا گشت و گذار در جاذبه‌های تاریخی و هنری باشد .

 

هتل حیات ریجنسی پاریس اتوال (Hyatt Regency Paris Étoile)

آخرین مجموعه‌ای که در بررسی بهترین هتل‌های پاریس به معرفی آن خواهیم پرداخت هتل حیات ریجنسی پاریس اوتال می‌باشد . این مجموعه با ۳۴ طبقه و ۹۵۵ اتاق و سوئیت چشم اندازی بسیار کم نظیر به شهر پاریس دارد . فاصله هتل حیات ریجنسی تا خیابان شانزلیزه و طاق پیروزی فقط یک و نیم کیلومتر است و همین به محبوبیت آن افزوده .

از جمله امکانات این مجموعه می‌توان به : تلویزیون ، حمام اختصاصی با لوازم کامل ، وای فای ، یک کافه بسیار شیک و لاکچری در طبقه سی و چهارم با دیدی به کل شهر پاریس . سالن ورزشی و … اشاره کرد . هتل حیات ریجنسی پاریس اتوال بین خیابان برشینگ و گویون سنت واقع شده است  . جالب است بدانید این مجموعه بر اساس آمار و ارقام در رقابت با هتل فور سینز که بسیاری آن را بهترین هتل پاریس می‌دانند قرار گرفته .

 

 

 

 

برای تهیه بلیط با بهترین شرایط و سفر به مقاصد مختلف در ایران و جهان با ما در ارتباط باشید :

 

 

Www.rahetoos.ir

۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰

تلفن و ایتا

۰۹۱۰۳۱۱۹۰۳۶

@Rahetoosflight

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها